De ce iubesc comercianții cu amănuntul cardurile cadou

0

Care este cel mai frumos cadou de Crăciun pe care îl poate oferi cineva? Fiți sinceri. Nu este o îmbrățișare sau o cutie cu prăjiturele proăspăt scoase din cuptor.

În mod sigur nu este nici pullover-ul cu dungi verzi și galbene sau setul de 20 de DVD-uri cu emisiunile TV din anii 50. Nu! Este vorba de bani.

De ce ne plac banii? Deoarece îi poți cheltui oriunde îți dorești, pe orice îți dorești. Ceea ce înseamnă, bineînțeles, că poți merge exact acolo unde îți dorești.

card cadouTotuși, pentru cei care doresc să facă cumpărături de sărbători, banii reprezintă o modalitate prea rapidă şi ușoară de a achiziţiona ceva, așa că totul a fost dus la un nivel superior. Certificatele și cardurile cadou au devenit extrem de populare, majoritatea comercianților importanţi introducând cardurile cadou.

În urmă cu zece ani, dacă doreai un card cadou trebuia să mergi la magazin pentru a obține unul. În prezent, poți achiziționa un card cadou chiar și online.

Iată ce fac comercianții
Cardurile cadou sunt extrem de populare printre consumatori, deoarece fac procesul de cumpărare a cadourilor ușor și lipsit de remușcări.

Este facil să afli care este magazinul favorit de unde își face o persoană cumpărăturile, achiziționezi un card cadou din respectivul magazin și obții un cadou la fel de bun ca și banii, dar cu o influență personală. Perfect!

Cardurile cadou sunt ideale și pentru comercianții cu amănuntul, cei care de sărbători forțează limitele acestor mici producători de bani.

De ce iubesc comercianții cu amănuntul cardurile cadou? Pe scurt, cardurile cadou sunt o metodă simplă pentru comercianții cu amănuntul de a face bani.

1. Cardurile neutilizate
Nu toți cei care au fost norocoși să primească un card cadou l-au și folosit, aproximativ 6% din cardurile cadou ajungând să nu fie folosite.

Pentru comercianții cu amănuntul, aceasta este o veste bună. Imaginați-vă că strângeți 50 RON pe nimic, făcând nimic.

Mulți comercianți cu amănuntul atribuie cardurilor cadou o limită de timp, iar odată cu expirarea acesteia, nu mai au obligația de a onora cardul.

Anumite state au scos în afara legii datele de expirare complet, oferind consumatorilor timp nelimitat pentru utilizarea cardurilor cadou. Totuși, nu contează data de expirare dacă tu uiți mereu să scoți cardul cadou din portofel și să îl folosești.

2. Prețul întreg
Pentru persoanele care cumpără cu ajutorul cardurilor cadou este de 2,5 ori mai probabil ca aceștia să plătească prețul întreg pentru produse. Dacă cumpărătorii ar putea avea ezitări atunci când cumpără cu banii jos, cel mai adesea nu vor ezita atunci când vor folosi cardul cadou.

În mod evident, pentru comercianții cu amănuntul folosirea prețului întreg pentru un articol mărește profitul, iar pentru consumatorii care se află în posesia cardurilor cadou este puțin probabil că vor face cumpărături în funcție de preț, că vor vâna ofertele sau că vor aștepta până când respectivul produs intră la reduceri.

3. Noi consumatori
Cu toate că multe persoane încearcă să-şi achiziționeze carduri cadou de la magazinul preferat pentru sine, nu toate procedează la fel.

Mulți achiziționează și oferă carduri cadou pentru a le oferi prietenilor o experiență nouă, pentru a le prezenta un magazin sau un produs nou.

Pentru comercianții cu amănuntul, acest marketing cu carduri cadou reprezintă oportunitatea de a avea un nou consumator în magazin, ceea ce garantează noi sume de cheltuit.

Dacă reușesc să îi convertească pe acești noi consumatori în clienţi pe termen lung, atunci au obținut mult mai mult decât valoarea inițială a cardului cadou.

4. Consumatorii cheltuiesc peste valoarea nominala a cardului cadou
Cât de des ceea ce cumpărați ajunge la exact aceeași valoare cu cea a cardului cadou? Nu de prea multe ori.

Aproape jumătate dintre toți consumatorii ajung să cheltuie mult mai mult decât valoarea nominală a cardului cadou.

Spre exemplu, conform unor studii, majoritatea cumpărătorilor care intră într-un magazin cu un card cadou de 200 RON ajung să cheltuie pe cumpărăturile pe care le fac cu 20% mai mult.

5. Creșterea vânzărilor
Vânzările din perioada sărbătorilor sunt o adevărată binecuvântare pentru comercianții cu amănuntul, însă scăderea vânzărilor de după sărbători poate fi dureroasă atunci când aceştia se chinuie să pună în mișcare stocurile excedentare.

Cardurile cadou sunt cele care ajută la atragerea cumpărătorilor înapoi în magazin în perioada de lentoare de după sărbători.

Chiar dacă consumatorii încă mai simt usturătura cumpărăturilor de sărbători în propriile buzunare, aceștia pot cheltui resursele cardului cadou fără nici o urmă de vinovăție – adesea cumpărând chiar puțin mai mult decât valoarea cardului cadou.

6. Repetarea cumpărăturilor
Cardurile cadou pot, de asemenea, contribui la garantarea repetării procesului de cumpărare; un cumpărător care poate nu avea de gând să revină sau care nu ar fi revenit atât de repede în magazin va fi atras de cardul cadou să repete procesul.

Fiecare moment petrecut de un cumpărător în magazin este o șansă pentru comerciantul cu amănuntul de a crește loialitatea față de propriul brand.

În concluzie
Pentru consumatori, cardurile cadou sunt oportune, ușor de păstrat și de folosit, asemănătoare cu banii, diferenţa fiind că pot cumpăra produsele dorite fără a scoate efectiv numerarul din buzunar.

Pentru comercianții cu amănuntul, cardurile cadou garantează o gamă întreagă de potențiale achiziții din partea consumatorilor, toate acestea reprezentând de fapt mai multe încasări la sfârşitul zilei.

Niciun comentariu

Spune-ți părerea

Cod antispam *

Abonează-te la Newsletter pentru a nu rata ultimele articole publicate pe Știri-economice.ro

Introduceţi adresa de e-mail

Adresa de e-mail trebuie confirmată! Veți primi un e-mail de activare de la FeedBurner Email Subscriptions.