Munca la domiciliu – oportunități de sezon!

0

O vorbă din bătrâni spune ca toamna se numără bobocii, dar sunt și unii care numără banii făcuți din vânzarea gemurilor, dulcețurilor, a murăturilor și a altor preparate delicioase de sezon.

Deși munca la domiciliu cuprinde o paletă largă de activităti generale, toamna aduce parcă o serie de oportunități în plus atunci când vine vorba de a face rost de un venit suplimentar.

Pregătirea pentru iarnă duce automat la o creștere a cererii pentru produse alimentare, dar și pentru multe alte produse (de la gadgeturi pentru cadourile de sărbători până la pomi de Crăciun sau lemne de foc) specifice.

domiciliuDintre toate, cele mai accesibile unor antreprenori amatori sunt de departe cele alimentare.

Deși la prima vedere ai putea crede că piața este saturată de astfel de oferte, realitatea este că atunci când vine vorba de mâncare, creativitatea și calitatea sunt atuuri care pot propulsa rapid un producător aflat la început de drum.

Pentru început îți poți încerca talentul cu acele produse la care te pricepi cel mai bine, le poți oferi prietenilor și cunoscuților, tot ei vor fi și primii clienți.

Dacă produsele sunt apreciate, atunci poți începe să te extinzi (daca nu, poți să le îmbunătățești, să vezi ce nu merge bine și să îți schimbi strategia).

Un mod eficient de a te promova este participarea la târguri și expoziții de specialitate, dar nu trebuie ignorat nici internetul care se poate dovedi o piață excelentă pentru acest tip de produse (o pagină de Facebook bine administrată sau un magazin online pot fi soluțiile salvatoare).

Zacuscă de casă, sirop de muguri de pin, castraveciori, conopidă sau gogonele murate, lichior de capșuni și multe alte delicatese similare se pot numara printre produsele tale.

Piața este formată din studenți, burlaci, dar si din familii gurmande, prea ocupate pentru a-și prepara singure cămara de iarnă.

Dacă produsele tale trec testul pieței, poți transforma acest hobby într-o veritabilă afacere de familie care poate funcționa nu doar sezonier ci și full-time.

Iți faci frumos calculele, vezi cu cât cumperi materia prima (fructe, legume, zahăr și alte ingrediente), ce taxe și impozite ai de plătit, cat e dispus clientul să dea pe astfel de produse (un aspect foarte important în orice business) și în funcție de aceste date îți stabilesti prețul de vânzare.

Sute de romani fac deja asta! Și cum ziceam la început, creativitatea îți poate asigura rapid un loc pe piață.

Dacă arta culinară nu este punctul tău forte, există încă o mulțime de idei care te pot inspira: o plantație de pomi fructiferi sau o seră de legume, o pepiniera de brazi, un atelier de lumânări parfumate, săpunuri de casă și lista ar putea continua.

Poți găsi aici o listă bogată cu astfel de idei de afaceri, important este să găsești acele idei care se pliază cel mai bine profilului tau și să treci la treabă.

Nu te speria niciodată de primul eșec, el face parte din rețeta succesului. De regulă nu este vorba de investiții prea mari și niciodată nu investi decât banii pe care iți permiți să îi pierzi.

Dacă sunteți hotărât să mergeți pe acest drum probabil vă va interesa și acest articol.

Niciun comentariu

Spune-ți părerea

Cod antispam *

Abonează-te la Newsletter pentru a nu rata ultimele articole publicate pe Știri-economice.ro

Introduceţi adresa de e-mail

Adresa de e-mail trebuie confirmată! Veți primi un e-mail de activare de la FeedBurner Email Subscriptions.